måndag 9 maj 2011

Cat Stevens

Jag har haft världens bästa helg! I fredags åkte jag till Norrköping, hem till Linda.Vi åt mat ute och sen var vi bara hemma och kollade på film. Sen i lördags var vi iväg på loppis, jag fyndade flera fina saker. Så mycket att jag inte fick med det på tåget hem utan får vänta till nu i helgen tills jag får hem dom. Jag köpte fyra gamla fina ramar, en brödlåda och ett kakfat. Allt för cirka hundra kronor! Studentvänligt och fint. Jag har försökt leta på nätet ifall det finns några utomhus loppisar här i Örebro, men det verkar det inte göra. Tråkigt!

Efter fyndandet så gick vi hem och gjorde oss i ordning för sen bar det av till Stockholm, närmare bestämt till Hovet. Där vi skulle se Cat Stevens spela. Det var helt underbart! Det var en fruktansvärt bra konsert och jag höll säkert på att börja gråta tre gånger. Himla fint! Tack Mamma och Pappa för världens bästa födelsedagspresent! :) Det var lite svårt att ta bilder och så därinne eftersom det var så mörkt, men spelade in lite grann. Så jag har några klipp som jag kan kika på och minnas en väldans fin kväll!


1 kommentar:

Jossie sa...

Tack så mycket! :)

Det är storloppis i Brickebacken den 28 maj, Örebros största loppis tydligen. Jag ska dit! Tänkte bara tipsa om det ;) Mellan kl 10-15