onsdag 15 juni 2011

Och må dina hårdiskar förevigt alltid krascha

Alla papper för sommarjobbet är nu klart. Jag har fått arbetsbevis, schema och delegering. Grejt. Hade ett så tjock schema att det kändes jobbigt att ens tänka på det. Men chefen var så bra så att jag fick ta bort och fixa vad jag ville utan problem. Så nu känns det lite bättre! Nu känns det som att jag kan jobba men ändå ha kul någon gång också :) Så nu kan jag nästan se framemot att komma till Kungsör en längre tid, åtminstone lite grann! Men först bär det av en sväng till Örebro igen för att slöa lite, promenera lite, umgås lite, glutta lite serier, fira midsommar och kanske äta lite glass. Det känns som en fin uppladdning innan jobbet börjar den 28 juni!


1 kommentar:

Jossie sa...

Vart ska du jobba med/någonstans? :)