torsdag 28 juli 2011

10 arbetsdagar kvar

Händer inte mycket i livet nu, förutom jobb då. Men jag har bara typ tio arbetsdagar kvar nu. Skööönt, nedräkningen har börjat! Så inte länge kvar jag återvänder till Örebro. Som jag har saknat det och alla fina människor jag har där! Men jag har fina människor här i Kungariket också. Jag kommer sakna dom när jag åker tillbaka till Öret. Jag önskar jag kunde träffa alla människor som jag har här lika ofta, som jag gjort nu, när jag är i Örebro. Men det går ju liksom inte, tyvärr. Vi bor ju alla lite utspridda och det är inte så mycket att göra åt. Men ja, dom är fina i alla fall. Jag hittat på lite allt möjligt senaste tiden med dom, mest med Sofia, Maria och Björn. Jag har varit ut och plockat blåbär (tre stycken, typ), grillat, plockat hallon, kollat på film och badad  Fias pool och spelat vatten-volleyboll eller vad det heter. Det var så roligt! :) Så trots att jag har haft mycket jobb har jag haft roligt Det är väl ungefär det jag hade att berätta och inga bilder får ni heller, dels för att jag inte tagit så många och dels för att de få jag har ligger på telefonen och jag är för lat för att föra över dom.

Inga kommentarer: