torsdag 14 juli 2011

Allt, lite rörigt.

Jag fortsätter med jobbandet. Jag ska nu jobba fram till på tisdag och då har jag jobbat 8 dagar i sträck. Det  kommer nog att kännas. Sen är jag ledig en dag och jobbar ytterligare fem dagar. Så fortsätter det sen med en dag ledig lite här och där. Men det gör inte så mycket egentligen eftersom jag nu lyckats ordna så att jag är ledig hela sista helgen nu i juli plus fredagen då. Ska bli fint. Då ska jag nog åka till Stockholm för att umgås lite med Emelie. Wopa. Annars då? Förutom jobb gör jag inte så mycket, umgåtts med Fia har jag gjort och med Maria och Björn. Dom är bra dom. Nästa vecka är det planer för grillning och då hoppas jag Moa också kommer att dyka upp!

I helgen var jag i Norrköping också. Världens finaste helg och vad bra Norrköping är. Hade jag inte haft så fina vänner i Örebro nu eller hade jag vetat hur bra Norrköping var innan jag sökte universitetet hade jag nog sökt till Norrköping. Sen var helgen så fin, att umgås med Linda sådär. Var en smula jobbigt att åka. Men vi hann göra mycket! Vi tittade på film, gick på loppisar och fyndade, åt mat, drack vin och dansade fram till klockan tre på natten (utomhus). Det var så bra! Jag vill ha fler såna dagar och nätter. Jag saknar Linda och jag saknar Norrköping. Lite sådär. Jag har några få bilder på mobilen men har inte fört över dom till datorn än, men det kanske kommer någon annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag tycker oxå att Norrköping är fint---Jag tycker att du är jätteduktigt på att jobba...=) Bra gjort av dig !! Vi åker på lördag morgon tidigt...gå in på google och kolla på: www.neuschwanstein.de DIT SKA VI !!! OCH SEN SKA VI TILL : www.kehlsteinhaus.de Hitlers örnnästet, googla på bilder även där....ska väldans kul !!! ha de bra !!!!!!

Anonym sa...

Saknar dig mää!!!jämt!<3<3<3<3<3<3<3!!!!!PUSS!!!//L