fredag 8 juli 2011

Finaste loppisen

Jag var på fruktansvärt fin och mysig loppis igår. Den låg mitt i Arboga och var hur stor som helst. Jag blev nog en smula kär. Hade nog kunnat gått därinne hur länge som helst men Fia gillade det inte lika mycket som jag. Haha. Men det var verkligen en sån där rot-loppis, det var saker överallt. I lådor, i byråer, på bord och i fönstren. Jag älskade det. Måste ta med mig Linda och Christoffer dit någon gång,  dom skulle också gilla det!


 Jag hittade världens finaste matbord och stolar. Men jag har ju inte plats för sånt i min lägenhet nu. Men stolarna var så fina att det nästan skulle vara värt att köpa dom och spara för framtida bruk. Himla fina. Men ekonomin tillåter inga köp för framtiden nu så jag får helt enkelt hoppas att jag springer på såna igen. Det var föresten röda 50-60tals café stolar (600 kronor för 4 stycken). Åååh. På bilden nedan syns bordet och stolarna lite grann! Jag hittade också en jättefin string-hylla. Sofia tyckte den var jätteful, men jo, jag tycker den var fin. Jag ville köpa den, men såhär mitt i sommaren och inga pengar i juni var det inget alternativ direkt.

1 kommentar:

Sofia Holtfors sa...

Nu är du väl lite väl elak:P
Jag ska kolla med farmor om den där jädrans hyllan:P