söndag 3 juli 2011

22 år

Jag jobbat sex dagar och har nu ledig en vecka, har några få planer för denna veckan. Jag har tänkt att åka till Örebro en sväng, umgås med fina människor, åka till Linda i Norrköping och gå på Munken i parken och så gå på lite loppisar. Känns fint. Jag har ju också fyllt år, så nu är jag hela 22 år. Känns lustigt. Men ja, jag fick himla fina presenter! Jag fick en jättefin hattlåda och pengar till London av mamma och pappa. Så nu kan jag shoppa mer i London och en fin hattlåda att pryda min lägenhet med. Jag fick också fruktansvärt fina presenter av Linda och Christoffer. Jag fick... (trumvirvel)... en stringhylla! En av dom mindre varianterna, en fin en som ska sitta på väggen  bredvid min säng. Som ett nattduksbord. Jag är så glad att det nästan pirrar lite i magen. Jag fick också ett jättefint halsband och en überfin plånbok. Så nu slipper jag min trasiga. Härliga tider. Fina ljusgrejer och en bok fick jag av min moster också! Allt var verkligen jättebra och jättefint. Ska bli kul att få ta med allt till Örebro se hur det ser ut hemma :) Slutligen vill jag bara dela med mig av låten nedan, enjoy!

Inga kommentarer: