söndag 20 november 2011

62 dagar kvar. Insane!

Det är söndag och jag har gjort absolut ingenting nu på kvällen. Jag har bara ätit mat, ätit två kinderägg och så har jag streamat Slottsliv. En ganska så bra men en smula seg kväll. Men senaste halvtimmen har jag suttit och googlat om Indien och letat fram bloggar om människor som har varit/är där. Det känns helt galet att jag ska dit. Till Indien. INDIEN. Jag har kollat bilder från både Pune och Goa. Pune är staden där vi främst kommer att bo, sen har jag kollar på Goa också för att det är dit jag har tänkt att åka på dom semesterveckorna vi har där borta. Förhoppningsvis kommer Linda dit också, vilket skulle vara världens bästa.

Det känns inte riktigt som att det är sant när jag tänker/säger att jag ska dit. Det känns liksom inte som på riktigt. Men det är det ju, så jävla sant. Och det som är helt galet är att det endast är 62 dagar tills vi ska åka! Det är ju ingenting. Två månader! Jag är fruktansvärt pepp, och vi ska vara där i hela 93 dagar. Tre månader! Det är som sagt helt galet. Jag längtar som tusan. Sen att jag säkert kommer stå och grina som en fyraåring på Arlanda behöver vi ju inte tänka på nu, och förresten, så kommer ju det också gå över ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello.. Tänk vilken upplevelse är en smula avis, och tiden går fort du ska ju snart åka, så vet du vad jag har sagt om bloggen ,,haha:) puss ma