onsdag 23 november 2011

I drink to that

Klockan är egentligen alldeles för mycket nu och jag ska upp alldeles för tidigt imorgon. Men det gör inget, just idag gör det inget. Trots en kväll med endast (segt) plugg känns allt riktigt bra. Sådär bra att inget annat inte riktigt spelar någon roll, allt är bara bra. Jag har hetsskrivit en seminarieuppgift och ja, det är sak samma hur det går. Får jag komplettera den så får jag det för idag ja... då är allt bara så jävla bra. Varför allt är så jävla bra grundar sig en sak, en sak som jag gjorde för tre veckor sen. Men den här saken har påverkat ganska mycket såhär denna onsdag. Så, det jag vill komma fram till med detta är att jag klarade den senaste tentan jag hade. Den tentan jag hade i sex timmar i bunkern utan böcker och skrev om psykodynamiskt teori och kognitiv teori. Det fina i det hela är att det fanns två frågor (av fyra) jag inte kunde, alltså jag inte en aning vad svaren var, så jag hittade på. Jag skrev som att det vore fakta och något jag läst. Men jag klarade trots allt tentan, så ja, det vi kan konstatera utifrån detta är att jag trots allt kan något även om jag inte trodde det själv. I och med att jag klarade den här tentan är nu Indien hundraprocentigt spikat och klart. Jag har plockat poängen för att få gå vidare till nästa termin. Fint va?! Sen kan jag också berätta att vi nu har klarat av halva vår utbildningen, vi är alltså halvvägs mot målet och står förhoppningsvis klara sommaren 2013. Helt galet.

Sen att resten av veckan ser sjukt bra ut är himla fint. Imorgon ska jag hem till Martina och äta chokladfondue (stavning?) med dom fina, på fredag ska jag hänga med Sara och andra fina människor och på lördag är det julsittning, vin och även då fina människor och på söndag ska jag bara självdö lite.

Alltså, det är bra nu. Kompis, det är bra nu.
Cheers to the freaking weekend 
I drink to that...

1 kommentar:

Anonym sa...

<3<3<3<3/L