torsdag 17 juni 2010

Huslig, jättehuslig.

Idag har jag varit huslig, jättehuslig. Jag har cyklat och storhandlat på willys, varit på ÖoB köpt städgrejer och jag har lagat egna platta köttbullar. Jag köpte även en vitlökspress på ÖoB bara för att av ett komma hem och upptäcka att jag tydligen redan äger en. Dom platta köttbullarna blev helt okej, inga jag skulle tvinga mina gäster äta för att dom är så mirakulöst goda utan mer ja... dom duger för mig och jag tycker dom är helt okej för att vara första gången.

Föresten, jag kanske förhoppningsvis åker till Stockholm nästa vecka. Mitt älskade Stockholm. Snart så kommer jag stå och trängas med andra svettiga/irriterade/sura/parfymbadade människor i tunnelbanan. Jag hoppas så sjukt-förbannat-jävlarns-jättemycket att jag kommer iväg.

1 kommentar:

Susanna sa...

iida, platta köttbullar är väl ändå pannpiff? :D