onsdag 29 september 2010

Boende och dagens planer

Det här med att kolla lägenhet är fruktansvärt förvirrande. jag blir inte direkt mer taggad för varje visning vi går på, utan jag blir snarare mer less, förvirrad och trött på det. Men samtidigt vet jag att när vi väl får något och jag ska flytta så kommer jag blir mer pepp, att det ändå blir kul! Men det är stressigt bara, inget jag räknat med riktigt. Men jag hoppas att det löser sig snart för det är riktigt ledsamt.

Men idag är planen att strax ära frukost samtidigt som jag kollar på ettCriminal Minds avsnitt (tacka gudarna för icefilms!!), plugga en stund, bege mig en sväng upp på stan - kanske, plugga lite till, börja fixa lite med min ovve och slutligen sluta dagen med lite mer criminal minds! Så ja, jag måste väl se till att börja dagen nu då!

Riktigt gammal bild, haha!
Jag gillar hösten lite, med mössor och halsdukar.
Mysigt det där!

Inga kommentarer: