söndag 3 oktober 2010

Gone baby, gone

Det är söndag och som vanligt så finns det några få planer. Ska nämligen nu hårdplugga en stund och försöka få ordning på frågorna till sem. 4 uppgiften, sedan så ska jag börja packa för jag ska ju snart FLYTTA! Så fantastiskt jävla sjukt skönt. Nu kan ingen sparka ut mig längre! Det är på Hertig karls allé jag kommer att bo, där jag har min alldeles egna 1,5 för mig själv! Mitt finfina kök med svart kakel, mitt lilla sovrum där jag kommer få tapet jag själv valt, och mitt vardagsrum med balkong!! Det är nästan så att mitt hjärta går sönder av tanken hur fin den är. Och det har jag mina fruktansvärt fina föräldrar att tacka för. Tacktacktack!

Det känns bra nu, boende-biten känns riktigt bra, till och med mer än så. Det känns bättre än ord kan beskriva. Nu måste bara andra bitar av mig själv fixas. Men det är jag själv som måste lösa, och det gör det nog också, tillslut. Tillslut så kommer allting vara bra. Det har jag lovat mig själv!

1 kommentar:

Susanna sa...

ååh grattis till lägenheten! :) låter ju finemang!!

you go girl!! ^^