onsdag 6 juli 2011

3 nya saker

För någon dag sen skrev jag att jag fick jättefina födelsedagspresenter, jag har inte bilder på alla saker men jag har bilder på plånboken som jag tänkte bjuda på. Den är så himla fin!




Sen har jag också köpt mig en ny lampa. En fin, ganska så hög lampa med fot. Den är nästan lika hög som mig, inte riktigt men nästan. Jag var lite osäker på skärmen först, men jag tror jag börjar gilla den mer och mer. Nu måste jag bara få hjälp av pappa att byta kontakten så är perfekt. Jag längtar tills jag ska tillbaka till Örebro och får den på plats!



Min fotobok från blub har också kommit. Den är jättefin och jag har säkert bläddrat igenom den hundra gånger, minst! Jag är så nöjd över den så det kommer säkert bli massa fler såna där. En för varje år, eller två... eller tre. Fler ska det i alla fall bli! Denna blev på 116 sidor, och då med typ 350 bilder :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Men shit Ida, den där lampskärmen har vi haft för cirkus 20 år sen , not nice åkte till tippen tror jag och nu dyker den upp hemma hos dig hahhaahhhaaaa kram moster, förresten det kanske finns nåt på vinden här som passar haha =)