tisdag 17 januari 2012

Städa, skriva, umgås, äta

Idag är det det ungefär fem dagar tills jag åker till Indien. Jag har börjat få bort alla mina saker från lägenheten, så nu ligger mycket saker/kläder/skor nerpackade i påsar och kartonger. Man upptäcker verkligen hur mycket fint och hur mycket skit man äger när allt ska packas undan. Jag rensar bort ungefär en miljard saker och kläder som jag inte använt senaste året. Känns bra! Men det är fortfarande stökigt här så idag ska jag fortsätta plocka undan och så ska jag dammsuga. Jag ska även börja skriva på min förberedande uppgift som ska vara klar innan jag åker. Sen vid fem får jag besök av Moa och av Maria och Björn. Vi ska laga mat, fläskfilé it is (måste jag passa på nu innan jag sticker iväg till de vegetariska-sörjornas land). Fint. Det är mycket som ska hinnas med nu innan lördag. Men allt det löser väl sig också, på ett eller annat sätt!

Inga kommentarer: